Izai Sala, estudiant de l’Escola Groc de Barcelona, ha estat escollit guanyador del concurs de disseny per crear la imatge gràfica de la 26a Campanya Gastronòmica del Peix de Roca de Begur. El seu treball ha destacat per l’elegància, la qualitat tècnica i la capacitat de reflectir l’essència de la campanya, tot mantenint la coherència gràfica amb les edicions anteriors.
Aquest concurs s’ha organitzat dins del projecte Talent Creatiu i Empresa, una iniciativa de la Generalitat de Catalunya per enfortir la connexió entre els centres d’arts plàstiques i disseny i el món empresarial i institucional. L’Ajuntament de Begur, a través de l’Àrea de Promoció Econòmica i Turisme, ha participat enguany en aquest programa.
En total, hi han participat sis escoles d’arreu de Catalunya, que han presentat prop de 70 propostes. A més del projecte guanyador, el jurat ha reconegut com a finalistes les propostes de Maixa Miserachs, també de l’Escola Groc, i de Natalia Fernández, de l’Escola Edra.
Izai Sala rebrà un premi de 300 euros i el seu nom apareixerà en tots els materials promocionals de la campanya, tant en paper com en format digital, incloses les xarxes socials i les webs municipals.
El regidor de Turisme de Begur, Andreu Peñalver, ha valorat molt positivament la iniciativa, destacant la qualitat de les propostes i l’oportunitat que ha representat per al jovent. Segons ha dit, el projecte permet acostar el talent emergent a iniciatives reals i de gran valor per al municipi.
L’acte de lliurament del premi tindrà lloc el divendres 25 d’abril, a les set del vespre, al Casino Cultural de Begur. S’inclourà dins de la cerimònia dels premis de narrativa curta, arts plàstiques i cartells de la Fira d’Indians.