L’Ajuntament de Begur ha iniciat aquest mes d’agost l’entrega de targetes d’accés a les àrees d’emergència entre els usuaris particulars del municipi. En aquest sentit, tots aquells veïns i veïnes que en requereixin ja poden adquirir de forma gratuïta aquests dispositius a l’Àrea de Medi Ambient, de dilluns a divendres i en horari de 10h a 13 h.
Aquelles persones que ja estiguin adherides al servei de recollida de residus porta a porta només caldrà que en el moment de la recollida aportin el seu número de contracte de la factura d’aigua o el rebut bancari. Cal recordar que per a cada habitatge correspon una targeta, i que cada targeta addicional té un cost d’1€ que es cobrarà a través del rebut d’escombraries.
Mentrestant, aquelles persones que no estiguin adherides al servei porta a porta no podran recollir la seva targeta directament, ja que prèviament hauran d’enviar un correu electrònic a l’adreça [email protected] adjuntant la factura d’aigua o el rebut bancari i facilitant les següents dades de l’usuari que farà ús del servei: nom i cognoms, telèfon de contacte i correu electrònic per tal de gestionar l’entrega dels cubells. Un cop rebuda aquesta informació, l’Àrea de Medi Ambient els citarà per coordinar la recollida del kit Porta a Porta corresponent i entregar la targeta que dona accés a les àrees d’emergència.
Finalment, a partir del 15 d’octubre s’obrirà el període d’entrega de targetes per a les activitats econòmiques del municipi i els veïns de Regencós. En aquest cas, per a la gestió de l’entrega del dispositiu serà imprescindible aportar el número de contracte de la factura d’aigua o el rebut bancari. A partir del gener aquestes targetes també seran necessàries per tal d’accedir a la deixalleria.