13.8 C
Pals
Divendres, 22 novembre 2024
- Publicitat -spot_img

Begur ha iniciat aquest mes d’agost l’entrega de targetes per accedir a les àrees d’emergència

Els usuaris particulars poden obtenir d’accés a les àrees d’emergència de dilluns a divendres, en horari de 10h a 13 h, a l’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

L’Ajuntament de Begur ha iniciat aquest mes d’agost l’entrega de targetes d’accés a les àrees d’emergència entre els usuaris particulars del municipi. En aquest sentit, tots aquells veïns i veïnes que en requereixin ja poden adquirir de forma gratuïta aquests dispositius a l’Àrea de Medi Ambient, de dilluns a divendres i en horari de 10h a 13 h.

privat:-ja-pots-recollir-la-teva-targeta-per-accedir-a-les-arees-d’emergenciaAquelles persones que ja estiguin adherides al servei de recollida de residus porta a porta només caldrà que en el moment de la recollida aportin el seu número de contracte de la factura d’aigua o el rebut bancari. Cal recordar que per a cada habitatge correspon una targeta, i que cada targeta addicional té un cost d’1€ que es cobrarà a través del rebut d’escombraries.

Mentrestant, aquelles persones que no estiguin adherides al servei porta a porta no podran recollir la seva targeta directament, ja que prèviament hauran d’enviar un correu electrònic a l’adreça [email protected] adjuntant la factura d’aigua o el rebut bancari i facilitant les següents dades de l’usuari que farà ús del servei: nom i cognoms, telèfon de contacte i correu electrònic per tal de gestionar l’entrega dels cubells. Un cop rebuda aquesta informació, l’Àrea de Medi Ambient els citarà per coordinar la recollida del kit Porta a Porta corresponent i entregar la targeta que dona accés a les àrees d’emergència.

Finalment, a partir del 15 d’octubre s’obrirà el període d’entrega de targetes per a les activitats econòmiques del municipi i els veïns de Regencós. En aquest cas, per a la gestió de l’entrega del dispositiu serà imprescindible aportar el número de contracte de la factura d’aigua o el rebut bancari. A partir del gener aquestes targetes també seran necessàries per tal d’accedir a la deixalleria.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

L’EMD de l’Estartit aprova un pressupost de més 1,9 MEUR per al 2025

Aquest pressupost, definit per l’equip de govern com auster i prudent, està marcat pel pla de sanejament financer que pretén revertir el dèficit acumulat de més de 240.000 euros detectat el 2023.
- Publicitat -
- Publicitat -

Altres notícies

- Publicitat -