Jake Shears de Scissor Sisters publicarà disc en solitari

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Jake Shears publicarà un disc de títol homònim el dia 10 d’agost, 6 anys després del darrer disc de Scissor Sisters, que es troben un període de reflexió, fent altres projectes al marge.

Durant aquest temps el cantant ha publicat la seva autobiografia, ha fet teatre i alguna col·laboració amb altres artistes. Aquest serà el seu debut en solitari.

Per anar obrint boca, ha compartit un primer avançament, Creepy City, que ve acompanyat d’un videoclip.

Tracklist:

1. Introduction
2. Good Friends
3. Big Bushy Mustache
4. Sad Song Backwards
5. Everything I’ll Ever Need
6. All For What
7. S.O.B.
8. Creep City
9. The Bruiser
10. Clothes Off
11. Palace In The Sky
12. Mississippi Delta (I’m Your Man)

- Publicitat -
- Publicitat -

Estrella Damm reuneix 30.000 persones al Fòrum en una gran celebració musical pels seus 150 anys

El Parc del Fòrum de Barcelona ha viscut aquest dissabte una de les grans cites musicals de l’any amb La Festa dels 150 anys d’Estrella Damm, una jornada que ha reunit 30.000 persones durant vuit hores ininterrompudes de música en directe, gastronomia i cultura popular davant del Mediterrani. Amb dos escenaris alternant concerts des de

Altres notícies