9.2 C
Pals
Divendres, 18 abril 2025
- Publicitat -

James Arthur aconsegueix el primer número 1 d’àlbums al Regne Unit

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

James Arthur ha tornat amb força amb Back from the edge, que s’ha situat com el disc més venut al seu país amb més de 40.000 còpies. És el primer número 1 pel cantant, que va veure com el seu debut, es quedava sense la preuada primera plaça.

Fa poques setmanes, ja va liderar la llista, en aquest cas amb el tema Say you won’t let go, que es va mantenir al capdamunt durant un mes, fins que les Little Mix van aconseguir el primer lloc amb Shout out to my ex, que aquesta setmana repeteix per tercera setmana consecutiva, seguit pel mencionat tema de James Arthur i el nou èxit de Clean Bandit, Rockabye, que puja fins al podi.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Verges representa dues vegades la Dansa de la Mort per primer cop en la seva història

La Dansa de la Mort de Verges s’ha representat dues vegades aquest Dijous Sant, en una edició que ha omplert els carrers del poble amb prop de 8.000 persones. Més de 450 veïns han participat en aquesta tradició d’origen medieval. L’organització treballa perquè la Processó sigui reconeguda com a patrimoni cultural immaterial de la humanitat.

Altres notícies