14.7 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

Jim i tres companys d’Eufòria pujaran dalt l’escenari en el concert de Corçà al festival Ítaca

La Carla, en Carlos i l'Ethan formaran part de l'espectacle que combinarà cançons pròpies i versions de clàssics del rock

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El festival Ítaca escalfa motors per acollir algunes de les grans veus d’Eufòria. Corçà serà la seu al Baix Empordà durant aquest estiu on la guanyadora de la segona edició d’aquest programa, Jim, i tres concursants més – la Carla, en Carlos i l’Ethan – actuaran el proper 15 de juny. L’artista presentarà els temes del seu primer treball, però també farà versions de rock i d’un ampli ventall de clàssics amb els seus companys de programa.

Cal destacar que aquest dimecres, la cantant ha publicat ‘Dimonis’, una pça que aborda l’assetjament escolar i que és el segon avançament del seu nou EP, que veurà la llum a principis de juny. Jimena Gómez, més coneguda com a Jim, actuarà a la plaça Firal de Corçà el 15 de juny.

Més de la meitat d’entrades venudes

El festival Ítaca ja ha presentat el seu cartell i, a més, ja ha venut més de la meitat de les entrades disponibles pels diversos concerts que organitza pels municipis de l’Empordà. Alguns estan a punt d’exhaurir les localitats. La seva cita més multitudinària, la de Sant Joan a l’Estartit que es farà del 22 al 23 de juny, ja ha sobrepassat el 60% del seu aforament.

El festival ja va començar amb la seva programació a l’Escala amb l’actuació de Triqeull i Les que Faltaband i s’allargarà fins al 7 de juliol. En total hi haurà una quinzena d’actuacions a municipis d’arreu de l’Empordà com Gualta, Corçà, la Pera, l’Estartit i Calella de Palafrugell. A part de la Jim hi haurà noms com Arde Bogotá, The Tyets, Julieta, Mushka, Cala Vento, Sílvia Pérez Cruz, La Ludwig Band, entre altres.

L’Ítaca 2024 aposta pel talent femení amb 18 actuacions en sis municipis de l’Empordà

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies