14.2 C
Pals
Dimarts, 29 abril 2025
- Publicitat -

Jornada clau en el futbol sala baixempordanès

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

A poques jornades de que acabi el campionat de primera territorial, els equips baixempordanesos s’ho juguen tot. El Mont-ras i el CFS Guíxols estan a tocar dels llocs de descens, i empatats els dos amb 21 punts. Hauran de guanyar aquesta setmana per poder respirar tranquils i somiar amb la permanència.

El Mont-ras es veurà les cares amb el Ca la Guidó, rival directe a només 4 punts. El factor pista haurà de ser clau per endur-se el matx. El Guíxols, per contra, visita la pista del líder, el Blanda que suma 54 punts.

Aquest últim duel també serà important pel CFS La Bisbal, que és segon amb 51 punts. El diumenge, Diada de Sant Jordi, visitarà el setè classificat, el Blanesport. La victòria serà crucial per poder optar al coliderat, si el líder cau en el duel contra el Guíxols.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El país es queda a les fosques

Aquest 28 d’abril de 2025, tota la península Ibèrica ha patit una apagada elèctrica sense precedents, afectant milions de persones. Al Baix Empordà, municipis com Palamós, Platja d’Aro i Palafrugell han activat protocols d’emergència per garantir serveis bàsics. A Catalunya, a les 21:00 s'havien recuperat el 41% del subministrament a la tarda. La causa principal sembla haver estatla desconnexió de la xarxa elèctrica europea, generant un desequilibri crític.​

Altres notícies