10.2 C
Pals
Diumenge, 20 abril 2025
- Publicitat -

Josh Homme composa la banda sonora d’una nova pel·lícula

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Amb el temps, Josh Homme ha anat fent una relació més estreta amb el món cinematogràfic. In The Fade és la nova pel·lícula alemanya dirigida per Faith Akin i protagonitzada per Diana Kruger. 
La BSO del film presenta peces d’altres il·lustres figures del sector, com són Faith No More (Superhero), Courtney Barnett (Anonymous Club) o Lykke Li (I Know Places). Tretze de les catorze ja es poden gaudir a Spotify.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Més de 3.000 persones inauguren el festival Ítaca a l’Escala amb Ouineta, Ginestà i Goa Pop DJ’s

La tretzena edició del festival Ítaca ha començat amb força a l’Escala, on més de 3.000 persones han omplert la platja de Riells. L’acte inaugural, amb actuacions gratuïtes d’Ouineta, Ginestà i Goa Pop DJ’s, marca l’inici d’un cicle musical que culminarà amb l’Ítaca Sant Joan a l’Estartit, que ja ha venut gairebé totes les entrades.

Altres notícies