14.7 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

Juli Fernández: “Fora bo que sortís algun relleu al PSC de Palafrugell”

El portaveu del PSC assegura que no està esgotat, però admet que necessita temps per la família

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Juli Fernández: "Fora bo que sortís algun relleu al PSC de Palafrugell"
Loading
/

El cap de l’oposició de Palafrugell, Juli Fernández, ha obert la porta a abandonar el lideratge de la secció local del PSC de cara a les eleccions municipals de l’any que ve. En una entrevista a Ràdio Capital, l’exalcalde ha assegurat que “fora bo que sortís algun relleu que fos capaç de liderar un projecte nou“. Si no surt aquest substitut, diu, “en parlarem”.

En tot cas, Fernández assegura que ell no està “cansat ni esgotat”. Al contrari, s’ha definit com “una persona de partit” i que, per tant, està “disposat i disponible”. Tot i això, admet que la família també li “demana una certa atenció”.

Juli Fernández va ser diputat al Congrés i al Parlament de Catalunya, i un dels referents del socialisme a les comarques gironines. És regidor de l’ajuntament en diferents etapes des de 1991 i va ser alcalde durant sis anys fins que l’any passat una moció de censura d’ERC i part de CiU el va fer fora. Ara, ell mateix planteja tancar aquesta etapa política. L’última paraula la tindrà l’assemblea local aquest estiu.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies