12 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

K-liu pujarà als escenaris aquest agost

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El grup sitgetà K-LIU, serà un dels pocs grups que ofereixin concerts aquest agost. Ho faran en format reduït i sense allunyar-se massa de casa, ja que un dels 3 bolos que tenen concertats es durà a terme a Sitges, la seva ciutat. El grup es mostra satisfet, ja que presenten nou directe i perquè consideren que la cultura és una cosa que no es pot deixar de banda. Per tant el fet de fer concerts en una situació així és alguna cosa relativament positiu, sempre que s’extremin les mesures de seguretat.

Així ho ha confirmat el grup a les seves xarxes socials. Se’ls podrà veure en directe el dia 15 d’agost a L’Hort de Can Falç, amb un aforament màxim de 150 persones, el dia 23 d’agost a la festa major de Tordera i el 21 en una ubicació pendent per anunciar.

Així mateix el grup ha fet saber a través de les xarxes que divendres vinent publicaran una nova cançó ‘Como si fuera un regalo’.

L’entrada K-liu pujarà als escenaris aquest agost ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies