10.4 C
Pals
Divendres, 11 abril 2025
- Publicitat -

La Bisbal celebra el Dia Internacional per l’alliberament LGBTI

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dia Internacional per l’alliberament LGBTI

La Bisbal celebra el Dia Internacional per l’alliberament de Lesbianes, Gais, Bisexuals, Transsexuals i Intersexuals, amb un acte que tindrà lloc aquesta tarda a dos quarts de cinc. Inclourà una tarda de xerrades i tallers a càrrec de l’Observatori contra l’homofòbia.

Més activitats durant la Festa Major de Begur

A part del mercat setmanal que es col·loca de nou del matí a dues de la tarda a la Plaça dels Indians, aquesta tarda a les sis s’obrirà la Fira d’atraccions a la Plaça Esteva i Cruañas. A més, a les deu del vespre qui ho vulgui podrà ballar a la Plaça de la Vila.

Exposició col·lectiva de pintura a Palamós

Els socis del Cercle Artístic de Palamós organitzen una exposició col·lectiva amb obres produïdes per ells mateixos. Es pot visitar a les Galeries Carme de manera gratuïta cada tarda, entre setmana, de cinc a vuit del vespre i dissabtes de sis a nou del vespre.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Maria Puig: “Ezequiel Torroella pintava des del record per preservar una Costa Brava que ja començava a canviar”

Palamós dedica una exposició al pintor local Ezequiel Torroella, centrada en els paisatges de la Costa Brava i en els canvis que ha viscut aquest litoral al llarg del segle XX. La mostra es pot visitar fins al 28 de setembre a la Capella del Carme, un espai rehabilitat l’any 2015 com a centre artístic.

Altres notícies