11.7 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

La Bisbal suspèn la primera biennal de Ceràmica pel coronavirus, però en manté les activitats culturals

El museu Terracota acollirà ponències, demostracions i visites amb un aforament limitat al 50%

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Bisbal d’Empordà ha suspès la primera biennal de Ceràmica que s’havia de celebrar aquest proper cap de setmana. Les noves restriccions imposades per la Generalitat per lluitar contra el coronavirus ha fet que l’Ajuntament decidís anul·lar la fira en la què estava prevista l’assistència de 34 expositors. Això sí, el consistori i l’organització han mantingut les activitats culturals que hi havia programades, ja que no estan incloses en les mesures restrictives marcades per tal d’evitar contagis. Entre aquestes activitats hi ha ponències, demostracions o visites guiades. Això sí, l’aforament ha quedat limitat al 50% i també es podran seguir per ‘streaming’ i a través de les xarxes socials.
Després de les noves mesures de seguretat imposades, la part expositiva i de fira ha quedat cancel·lada. Des de l’organització ja s’ha contactat amb les empreses que havien de ser a la Bisbal durant aquest cap de setmana en una fira que, si bé estava oberta al públic, estava centrada en els professionals de la ceràmica. La biennal també pretén ser un impuls per a la capital del Baix Empordà que històricament ha estat un pol d’atracció del sector.
Text

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies