23.3 C
Pals
Diumenge, 8 setembre 2024
- Publicitat -

La campanya ‘Aquest estiu, Platja d’Aro per cel, mar i terra’ acaba amb l’entrega del gran premi

En aquesta edició, s'han recollit més de 14.000 butlletes de 70 establiments adscrits a la campanya i socis de l'AdEM

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

L‘Associació d’Empresaris de Castell, Platja d’Aro i S’Agaró (AdEM) ha posat punt i final a la campanya comercial “Aquest estiu, Platja d’Aro” amb el gran sorteig final d’un cap de setmana VIP. En aquesta edició, s’han recollit més de 14.000 butlletes de 70 establiments adscrits a la campanya i socis de l’AdEM.

Aquesta és la quarta edició d’aquesta promoció que s’ha anat consolidant com una iniciativa clau per al desenvolupament econòmic i turístic de la localitat. Aquesta campanya, que s’ha anat consolidant any rere any, vol atreure visitants al municipi, donar a conèixer els establiments associats, fomentar el comerç local i oferir una experiència única a tots els visitants.

Amb  aquesta iniciativa, els visitants al municipi, que han fet una despesa mínima de 20 euros en els establiments adscrits, han obintgut una butlleta per participar al gran sorteig “Cap de setmana VIP per cel, mar i terra” amb diversos premis, com un viatge en helicòpter, una travessa marítima, diversos tractaments mèdico-estètics, diverses estades en allotjaments turístics, diverses experiències gastronòmiques i d’oci, i vals en establiments de moda, complements, salut, bellesa i serveis.

La butlleta guanyadora del gran premi va ser d’una cllienta d’Intersport, la Maria Àngels Sabari. Paral·lelament, es van celebrar tres sortejos més per premiar als establiments col·laboradors i personal implicat. Els guanyadors dels “premis col·laboradors”, van ser la Joieria Wesselton i Òptic Platja d’Aro, que han guanyat una plaça al vol en helicòpter sobre la Costa Brava i una estada d’una nit amb sopar i esmorzar per dues persones al Gran Hotel Havana de Barcelona, respectivament. Eurekakids, va ser guanyadora del “premi personal implicat”, amb un lot de 10 regals dels establiments associats.

Durant la campaña també es varen realitzar tres sortejos via Instagram. Els afortunats i afortunades d’aquests sortejos van ser: en el 1r sorteig del 29 de maig, Premi Cel, guanyat per @thorxper; en el 2n sorteig del 12 de juny, Premi Mar, per a @ecapellades; i en el 3r sorteig del 26 de juny, Premi Terra, per a @eescorih3.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Altres notícies

- Publicitat -