17.4 C
Pals
Dimarts, 22 abril 2025
- Publicitat -

La CUP de Palamós s’enfronta al judici dels atacs que va patir la seva campanya

Un grup d'extrema dreta, identificat pels Mossos, va destrossar la campanya "Ni una més" i la CUP va denunciar-ho

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El proper dimecres 10 d’abril la CUP Sant Joan-Palamós s’apersona com a denunciant en un judici per a la destrossa i robatori de la campanya de defensa dels presos polítics.

El juny de l’any passat, la CUP va engegar la campanya “Ni una més” per a denunciar la repressió de l’Estat Espanyol contra la població catalana i per a exigir l’alliberament dels presos polítics. Aquesta campanya, que comptava amb els permisos municipals per a desplegar pancartes, cartells i llaços en alguns carrers del poble, va ser destrossada i manllevada per un grup minoritari d’ultra dreta que va ser sorprès in fraganti i identificat pels Mossos d’Esquadra.

L‘esquerra independentista palamosina ha anat denunciant aquest i altres atacs que han patit algunes de les seves accions i campanyes però en aquesta ocasió podrà ser jutjada i, segons el portaveu cupaire Joan Bohigas, “confiem que la justícia defensi el dret a la llibertat d’expressió també d’un partit polític independentista i eviti caure en el parany de justificar la destrossa i robatori de material per part d’un grup minoritari que a cara tapada actuen de nit per a intentar fer-nos callar”.

El judici serà el 10 d’abril a les 11:30h a la Bisbal. Des de la CUP es fa una crida a la mobilització el dia del judici per a donar suport i condemnar els atacs feixistes que pateixen els carrers d’algunes viles i ciutats.

La cap de llista de la candidatura d’Unitat Popular Sant Joan-Palamós en les prosperes eleccions municipals, Roser Huete, explica així com va passar tot:

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Antoni Carrera és nomenat nou cap de la Policia Local de Torroella de Montgrí

Amb una trajectòria de més de 35 anys, relleva Vicenç Montero, que s’ha jubilat.

Altres notícies