13.3 C
Pals
Dissabte, 5 abril 2025
- Publicitat -

La Fira de circ de la Bisbal tanca edició al llindar e la plena ocupació

La Fira del Circ de la Bisbal d'Empordà tanca edició amb una ocupació propera al 90% i gairebé 10.000 entrades venudes. Dues companyies no han pogut actuar per covid-19

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Fira de Circ al Carrer de la Bisbal d’Empordà ha tancat portes aquest diumenge i ha culminat la seva 26ena edició amb prop de 10.000 entrades venudes i gairebé un 90% d’ocupació. Segons ha informat l’Ajuntament, la meitat d’espectacles han exhaurit entrades i s’han omplert una desena d’espais del municipi on s’han desenvolupat la quarantena d’actuacions programades. Tot i això, hi ha hagut dues companyies que no han pogut assistir al festival per covid-19 i se les ha substituït per la proposta d’altres grups que figuraven a la programació. L’organització ha apostat per les companyies locals amb la voluntat de donar-los suport en plena pandèmia. Les no catalanes procedien de diversos punts de l’Estat i de França.
Text

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Deixalleria Municipal de Palafrugell crea la Biblioteca Circular per donar una nova vida als llibres

Els usuaris poden portar llibres vells i agafar-ne d’altres. També s’accepten llibres per reciclar. L’accés requereix la targeta d’usuari, que es pot obtenir gratuïtament. El projecte busca reduir residus i fomentar la lectura.

Altres notícies