Personalitza les Preferències de Consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-te a navegar eficientment i realitzar certes funcions. Trobaràs informació detallada sobre totes les cookies en cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al teu navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.

També utilitzem cookies de tercers que ens ajuden a analitzar com utilitzes aquest lloc web, emmagatzemar les teves preferències i proporcionar el contingut i els anuncis rellevants per a tu. Aquestes cookies només s'emmagatzemaran al teu navegador amb el teu consentiment previ.

Pots triar activar o desactivar algunes o totes aquestes cookies, però desactivar algunes d'elles pot afectar la teva experiència de navegació.

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha cookies per mostrar

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha cookies per mostrar

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha cookies per mostrar

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha cookies per mostrar

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha cookies per mostrar

14.5 C
Pals
Divendres, 11 abril 2025
- Publicitat -

La Fundació Oncolliga crea una marca de cosmètics naturals per recaptar fons per a la lluita contra el càncer

L'entitat vendrà set productes per a la cura facial a través d'un portal web

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

La Fundació Oncolliga ha creat Gatzara, una marca de cosmètics naturals que recaptarà fons per a la lluita contra el càncer. Tots els beneficis que es recaptin d’aquestes vendes es dedicaran a finançar els programes que té la fundació. Es tracta d’una línia de set productes per a la cura facial dirigits a tots els públics i es podran comprar a través d’un portal web. Els preus es mouen entre els 19 i els 35 euros i els productes han estat testats dermatològicament per assegurar que es poden fer servir amb tot tipus de pell, fins i tot les més sensibles, i els ha dissenyat un equip de farmacèutics i químics amb experiència en el camp de la cosmètica natural.

El projecte Gatzara va néixer el 2019 com una idea de negoci complementària a les activitats que feia habitualment la Fundació Oncolliga per recaptar fons. Amb l’arribada de la pandèmia, però, es va donar l’impuls definitiu a aquesta línia de cosmètics naturals i es va veure la necessitat de plantejar noves vies de finançament al marge de les activitats populars que feia la fundació.

La impulsora del projecte i expresidenta de la fundació, Lluïsa Ferrer, ha explicat que tradicionalment les activitats solidàries eren la “principal font de finançament” de l’entitat però després de viure el confinament i les restriccions sanitàries derivades, van detectar que era “un ‘handicap'” centrar tota l’entrada de diners a aquestes activitats.

Per això van accelerar la creació d’aquesta línia de cosmètics naturals que busca revolucionar la manera com les persones cuiden la pell. Gatzara posa al mercat set productes facials. Hi haurà una emulsió netejadora, dos cremes facials, un sèrum, una crema de contorn d’ulls, un nou concepte de mascareta facial i un complex vitamínic a base d’oli d’arròs ecològic. Aquests productes tindran un preu d’entre 19 i 35 euros i es podran comprar a través de la pàgina web que té la marca de cosmètics.

Un equip de farmacèutics i químics han dissenyat els productes i els han provat dermatològicament per assegurar que el seu ús és apte per a tot tipus de pell, fins i tot les més sensibles.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El Correpoble ha esgotat les inscripcions per l’edició del 2025 a la Bisbal d’Empordà

En total seran 1.610 persones les que participaran en la prova d'aquest dissabte.

Altres notícies