9.3 C
Pals
Dijous, 13 març 2025
- Publicitat -

La Guíxols Cup 2025 tanca la seva 10a edició amb la regata de la classe Europa

La competició, que celebra la seva desena edició, comptarà amb 21 regatistes de la classe Europa

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Club Nàutic Sant Feliu de Guíxols acollirà aquest cap de setmana, els dies 15 i 16 de març, la tercera i última fase de la Guíxols Cup 2025. Aquesta edició és especial, ja que la competició arriba al seu desè aniversari i es consolida com una cita imprescindible dins el calendari de la vela lleugera a Catalunya.

Després de les proves disputades al gener per a les classes ILCA i 420 i al febrer per a Optimist, ara arriba el torn de la classe Europa. En aquesta última fase, un total de 21 regatistes competiran en aigües de Sant Feliu de Guíxols.

La regata està catalogada com a esdeveniment de Nivell 2 per la Federació Catalana de Vela i seguirà el format de navegació en flota. La primera prova està prevista per dissabte 15 de març a les 12 del migdia. En total, s’han programat sis proves, amb tres mànigues diàries. Si les condicions meteorològiques alteren el calendari, es podrà disputar una màniga extra per recuperar proves suspeses. La competició serà vàlida sempre que es completi almenys una de les proves programades.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

I un any més!

El 8 de Març se celebra, a tot el món, excepte els països mulsulmans, el Dia Internacional de la...

Altres notícies