Va ser aprovada per majoria absoluta amb els vots de l’equip de govern (ERC, CUP i ECG), PSC-CP i TxLB, amb les abstencions de CxLB-JxCAT. El document aprovat consta de dos annexos, 1 i 2.
El primer d’ells es basa en els serveis de control i gestió de trànsit mitjançant sistemes de registradors òptics intel·ligents i la identificació automàtica de vehicles.
Per tant a partir d’aquesta aprovació s’aconsegueix el control d’accés per reconeixement de matrícules, la localització dels punts de control d’accés i carrers afectats, el concepte d’autorització del pas a les zones amb control, els tipus d’autorització; permanents, temporals i puntuals, els requisits per l’obtenció de l’autorització i la presentació de la mateixa sol·licitud, l’acreditació dels vehicles autoritzats, els sistemes de control d’accés ubicats a la zona de costa, les infraccions i sancions i la resolució d’aquestes incidències.
El segon annex aprovat, es basa en la reglamentació de la circulació de bicicletes, tricicles, monopatins i vehicles similars. Vehicles de mobilitat personal o per a persones amb mobilitat reduïda i altres cicles de motor. Es fa una classificació de les vies ciclistes juntament amb les normes generals de circulació ( incloent-hi les condicions d’estacionament).