12.5 C
Pals
Dissabte, 22 febrer 2025
- Publicitat -

La Policia Local de la Bisbal i els Mossos detenen 7 persones per delictes de furt en vuit dies

Els detinguts acumulen prop de 90 antecedents per furts a supermercats i altres establiments

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

La Policia Local de la Bisbal d’Empordà i Mossos d’Esquadra han realitzat aquest mes diverses operacions per frenar els furts al municipi i rodalies. En total, s’han detingut set persones que acumulen prop de 90 antecedents per delictes similars.

La primera intervenció es va produir el 7 de novembre, quan un home de 32 anys, amb diversos antecedents, va ser identificat i detingut. El detingut havia furtat productes per valor de més de 400 euros dos dies abans. Els agents van localitzar-lo al carrer Sant Jaume mentre conduïa un vehicle de mobilitat personal, amb el qual va intentar fugir a gran velocitat. Finalment, va ser interceptat, traslladat a dependències policials i posat a disposició judicial.

La segona operació es va dur a terme el dilluns 11 de novembre. Una patrulla va localitzar un vehicle sospitós estacionat prop d’un supermercat al carrer de l’Aigüeta. En col·laboració amb la unitat de paisà de Mossos d’Esquadra, es va aconseguir interceptar tres dones, totes amb nombrosos antecedents policials. A l’interior del vehicle es van trobar productes furtats de diferents supermercats de Platja d’Aro, Calonge i Palafrugell, amb un valor total de més de 650 euros. Les sospitoses, tenen entre 43 i 49 anys i viuen a les comarques del Maresme i la Selva.

El 14 de novembre, es va produir l’última operació destacada. Els agents van rebre l’avís d’un vehicle sospitós relacionat amb furts a supermercats. A través d’un operatiu conjunt, es va fer seguiment de tres dones quan es dirigien a un establiment. A l’interior del vehicle es van trobar productes per valor de més de 400 euros, dels quals no es va poder acreditar la compra. Les dones, d’entre 37 i 46 anys i residents a Barcelona, acumulen entre elles 39 detencions. Les persones van ser traslladades a dependències del cos de Mossos d’Esquadra i posteriorment van quedar en qualitat d’investigades per un presumpte delicte de furt.

- Publicitat -
- Publicitat -

1 COMENTARI

Comments are closed.

- Publicitat -spot_img

Jordi Vayreda: “Els boscos que han patit sequera i les temperatures elevades fan que augmenti el risc d’incendi”

Les pluges de les últimes setmanes han ajudat a millorar el nivell dels embassaments, però la situació dels boscos continua sent preocupant. Després de més de tres anys amb precipitacions molt per sota de la mitjana, els experts alerten que els efectes de la sequera no es poden revertir en pocs mesos. "El 2024 ha estat un any més plujós, però els boscos necessiten molt més temps per recuperar-se", explica Jordi Vayreda, investigador del Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals (CREAF). Segons ell, "si aquest 2025 segueix plovent amb regularitat, potser començarem a veure una millora real en alguns ecosistemes".

Altres notícies