La Santa Market recupera espectadors aquesta temporada estival i es consolida com a una de les activitats d’oci de referència a la Costa Brava, arribant fins a 105.000 visitants i amb una previsió d’arribar als 200.000. Enguany, aquesta proposta d’oci va donar el tret de sortida el divendres 15 de juliol i finalitzarà el diumenge 28 d’agost.
Segons dades proporcionades pels organitzadors, es tracta d’un públic majoritàriament
local, amb un 38% de turistes, principalment procedents de França i Holanda. També és un públic transversal, tot i que tendeix a ser familiar, que busca una proposta d’oci a l´aire lliure i al capvespre a la Costa Brava, amb una gran diversitat d’espectacles i concerts en 8 escenaris. Concretament al Santa Cristina Horse Club de Santa Cristina d’Aro (Girona), un espai molt bonic, decorat com un bosc encantat i amb una agenda frenètica durant 45 dies ininterromputs, que inclou més de 30 propostes gastronòmiques per a tots els públics i diferents actuacions musicals en 8 escenaris diferents. També destaca l’oferta gastronòmica, cultural i de moda al recinte de Santa Cristina.