10.4 C
Pals
Diumenge, 22 desembre 2024
- Publicitat -

La Santa Market ja ho té tot preparat per una edició que busca arribar als 100.000 espectadors

La Fàbrica Moritz va esdevenir durant unes hores un petit escenari del que serà la Santa

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els empresaris Julio Rico i Carles Bassó, artífexs de La Santa, han presentat a l’escenari de la Fàbrica Moritz de Barcelona la segona edició d’aquesta cita estival a Santa Cristina d’Aro.

La Fàbrica Moritz va esdevenir durant unes hores un petit escenari del que serà la Santa. Va tenir lloc una petita degustació musical a càrrec de la jove cantant i pianista Mònica Maranillo, finalista de “La Voz Kids 2017” i del duet manresà Filferro, format per David, ex component del grup Messengers, i Gerard, ex guitarrista de l’orquestra Mitjanit, que juntament amb altres artistes com la Fundació Tony Manero, Manu Guix, Marcel Lazara i Julia, Nil Moliner i Mazoni passaran per l’escenari del Santa Cristina Horse Club durant l’estiu.

L’empresari Julio Rico ha destacat que “després dels 87.000 visitants, la gran majoria repetidors, que van passar per La Santa l’estiu passat, enguany volem superar els 100.000”. Rico va destacarque La Santa és el seu “projecte més personal”, una iniciativa “que neix de la passió i pretén apostar pel talent local en temps de globalització”.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Altres notícies