La Santa Market ha conclòs la seva vuitena edició després de 52 dies d’activitat ininterrompuda, amb un resultat molt positiu: 250.000 visitants, dels quals 120.000 eren estrangers, principalment procedents de França i els Països Baixos. L’impacte econòmic a la regió ha estat de 31,8 milions d’euros, a més de la creació de més de 500 llocs de treball.
L’esdeveniment s’ha consolidat com l’epicentre de l’oci estiuenc a la Costa Brava, oferint una àmplia varietat d’activitats, des de moda i artesania fins a gastronomia de primer nivell, amb la participació de reconeguts cuiners com Javier Sanz, Juan Sahuquillo, i Lluc Crusellas. També hi ha hagut espectacles de música diaris, activitats familiars i actuacions d’artistes com Santí Serracamps.
El director de La Santa Market, Julio Rico, ha destacat que ja estan treballant en la propera edició, amb l’objectiu de seguir oferint novetats i millorar l’impacte positiu en la zona, una tasca que es veu reflectida en els resultats econòmics i la creació de llocs de treball.