12 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

La Travessa Popular de La Fosca arriba aquest diumenge a la seva 8a edició

La travessa inclourà diverses modalitats de natació en aigües obertes, amb distàncies que van des dels 200 fins als 2.500 metres

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest diumenge 25 d’agost, la Travessa Popular de La Fosca celebra la seva vuitena edició amb gairebé totes les inscripcions plenes. Organitzada pel Club Natació Palamós amb el suport del Departament d’Esports de l’Ajuntament de Palamós, aquesta prova de natació en aigües obertes tindrà lloc a la platja de La Fosca entre les 9:30 i les 12:45 h.

Els participants podran escollir entre quatre distàncies diferents: la prova Sprint o Popular de 1.000 metres, amb sortida a les 9:30 h; la modalitat Endurance de 2.500 metres, que començarà a les 10:30 h; la modalitat Combo, que combina les dues anteriors; i la prova Kids, destinada als més petits, amb un recorregut de 200 metres que s’iniciarà a les 12:15 h.

Tots els nens i nenes que participin en la modalitat Kids rebran una medalla d’obsequi. L’organització oferirà un breu briefing 10 minuts abans de cada prova per explicar el recorregut i el funcionament de la travessa. A l’arribada, els participants tindran a la seva disposició un avituallament amb aigua i fruita.

Les inscripcions es poden realitzar en línia fins a la mitjanit d’aquest dijous a través del web del Club Natació Palamós. A més, el club organitza altres sortides en aigües obertes al llarg de l’any, com la ‘Les Formigues Swim’ al novembre i la ‘Sanswim’ durant les festes nadalenques, entre d’altres.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies