11.5 C
Pals
Dissabte, 29 març 2025
- Publicitat -

L’acusat d’abusar d’una menor a Palafrugell no entrarà a presó

Els fets van passar el 2020 a Palafrugell quan la víctima tenia 14 anys, i el fiscal que portava el procés judicial demanava 4 anys de presó per l'acusat per un delicte d'abús sexual.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El judici que havia de començar ahir a un home acusat d’abusos sexuals sobre una menor de 14 anys a Palafrugell, cas del que vam parlar a Ràdio Capital fa uns dies, finalment no es va fer. Segons informa el Diari de Girona, la defensa i l’acusació de les parts van arribar a un acord que va evitar el judici, i el processat no haurà d’entrar a presó.

Recordem que els fets van passar el 2020 a Palafrugell quan la víctima tenia 14 anys -ara en té 16- i que el fiscal que portava el procés judicial demanava 4 anys de presó per l’acusat per un delicte d’abús sexual.

Abans de la celebració del judici, però, ambdues parts van arribar a un acord. L’acusat va admetre els fets i va donar 500 euros d’indemnització a la víctima. Per això, la fiscalia va aplicar-li una atenuant de reparació del dany i una altra atenuant de confessió, que van fer que rebaixés la seva petició de pena a dos anys de presó.

L’acusat va acceptar la pena, i com que no té antecedents penals i la pena no és superior als dos anys, no haurà de complir-la a la presó. Tot i això, haurà de complir unes condicions que podrien fer-lo entrar si les incomplís: no podrà cometre cap delicte en els propers quatre anys. Tampoc es podrà acostar a la víctima ni comunicar-s’hi durant tres anys. El tribunal va emetre sentència de forma oral i va decretar-ne la fermesa, ja que cap de les parts té la intenció de recórrer-la.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Rafel Casas guanya el Premi Empordà de Novel·la per la seva obra ‘El Moment’

Rafel Casas, editor de Lluny del Ramat, ha estat llorejat aquesta vuitena edició del Premi Empordà de Novel·la per...

Altres notícies