Arturo Prades: “Altamar Talks neix per oferir eines útils i actualitzades al nostre teixit empresarial”

Arturo Prades presenta Altamar Talks, una iniciativa de l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni amb Ràdio Capital i el viver d'Empreses Alta mar. El projecte ofereix videopodcasts formatius per empresaris i emprenedors. L’entrevista també tracta la protecció de la platja davant llevantades i el nou procés per accedir a pisos de lloguer social per a joves.

Aquest dijous 27 de març a les 9 del matí s’estrena Altamar Talks, un projecte impulsat per l’àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni, el viver d’empreses Alta mar i Ràdio Capital. Es tracta d’una sèrie de quatre videopodcasts pensats per oferir eines pràctiques, coneixement aplicat i reflexió a empresaris i emprenedors locals. El segon tinent d’alcalde, Arturo Prades, ha explicat als estudis de Ràdio Capital que l’objectiu és “posar al dia els canals de comunicació perquè, per exemple, un petit empresari pugui aprendre com aplicar la intel·ligència artificial al seu negoci a les tres de la matinada, si vol”. Cada episodi abordarà temes com la gestió del talent, la innovació o la digitalització, i es podrà seguir en format audiovisual a radiocapital.cat i en format podcast a totes les plataformes.

En l’entrevista, Arturo Prades també ha confirmat que ja s’ha adjudicat definitivament el projecte de construcció d’un nou espigó submergit per protegir la platja de Sant Antoni de les llevantades. Les obres es preveuen per després de l’estiu, i inclouran dues fases: la construcció de l’espigó i l’aportació de sorra. També ha destacat l’inici del procés d’inscripció per accedir a un dels 23 pisos de lloguer social per a joves al municipi, amb l’objectiu de facilitar l’emancipació de persones de 18 a 29 anys, així com d’unitats familiars d’entre 30 i 45 anys. Els lloguers oscil·laran entre els 426 i els 691 euros. Finalment, ha posat èmfasi en la necessitat d’inversions i subvencions per reparar les fuites d’aigua a les urbanitzacions més antigues, un problema estructural que requereix la implicació d’administracions superiors.