13 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

L’Ajuntament de Palafrugell prepara mesures per reduir l’impacte econòmic de l’actual situació d’emergència

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Palafrugell adoptarà aquesta setmana un seguit de mesures de caràcter econòmic que volen reduir l’impacte econòmic que tindrà entre els seus ciutadans l’actuali situació d’emergència que es viu aquests dies respecte al conoravirus.

L’Equip de Govern considera que atesa la situació d’emergència que el país està vivint, i per tal de reduir l’impacte econòmic i la pressió tributària tant dels ciutadans com de les empreses del municipi de Palafrugell, des de l’Ajuntament cal valorar una sèrie de mesures que vagin en aquesta línia, tal i com estan duent a terme altres municipis de les comarques gironines.

D’altra banda, cal destacar que una de les primeres mesures que es va posar en marxa aquesta mateixa setmana va ser la de no cobrar la zona blava durant el període confinament, atès que no era necessària la rotació de vehicles i evitar al màxim la mobilitat amb el vehicle pel nucli urbà de la vila.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies