16.6 C
Pals
Dijous, 19 setembre 2024
- Publicitat -

L’Ajuntament de Palafrugell resol el 88% de les incidències rebudes en els darrers 6 mesos

El 20% de les incidències han estat comunicades pels ciutadans a través de l’aplicació “Palafrugell al mòbil”. L’alcalde, Juli Fernández, destaca la millora en la gestió gràcies a la nova app i al telèfon d'incidències actiu

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Entre l’1 de febrer i el 31 de juliol, l’Ajuntament de Palafrugell ha registrat 2.698 incidències a la via pública, de les quals 2.395 (un 88%) ja han estat resoltes. El 20% de les incidències han estat comunicades pels ciutadans a través de l’apartat “Millorem Palafrugell” de l’app “Palafrugell al mòbil”.

Del total d’incidències, un 6% estan pendents de resolució per diversos motius, com el temps d’espera per rebre material o la complexitat de la incidència, com el control de les colònies de gats. A més, un 5% s’han descartat per no considerar-se incidències, informant als ciutadans de la via correcta per canalitzar la informació.

Les incidències més freqüents han estat de manteniment de carrers (16%), arranjaments de lampisteria (8%), desbrossament (7%), senyalització (7%) i recollida de residus (6%). La majoria d’incidències s’han localitzat a Palafrugell (66%), seguit de Calella de Palafrugell (13%), Llafranc (11%), Tamariu (8%) i Llofriu (2%).

“Estem molt satisfets de la gestió de les incidències que hem implementat i les dades demostren el bon funcionament”, afirma l’alcalde de Palafrugell, Juli Fernández. “Amb la posada en marxa del telèfon i l’activació de l’app hem millorat el flux de comunicació, augmentant la resolució i permetent als ciutadans conèixer l’estat de les incidències”, conclou Fernández.

Sis mesos d’activitat de “Millorem Palafrugell”

El passat febrer, l’Ajuntament va habilitar l’apartat “Millorem Palafrugell” dins l’app “Palafrugell al mòbil” per comunicar incidències a la via pública. Així, qualsevol persona pot informar d’una incidència des del seu dispositiu mòbil, omplint un formulari amb una breu descripció i fotografies de la incidència, vinculant automàticament la ubicació.

L’app també permet consultar l’estat de les incidències a través de la secció “Les meves incidències”. Els temes comunicables a través de l’app inclouen la recollida de residus, la neteja viària, el manteniment de carrers, l’enllumenat, la jardineria de la via pública, el manteniment del mobiliari urbà, les colònies de gats o el control de plagues. Tot i que existeix aquest nou canal de comunicació, l’Ajuntament manté actiu el telèfon d’incidències, 972 30 30 66, operatiu de dilluns a divendres de 9 a 13 hores.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Obert el pas de vehicles al Montgrí després d’un estiu sense grans incendis

L’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha anunciat que a partir del 12 de setembre del 2024 el pas de...
- Publicitat -
- Publicitat -

Altres notícies

- Publicitat -