19.5 C
Pals
Diumenge, 27 abril 2025
- Publicitat -

L’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols atura i precinta part de les obres de l’Alàbriga

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Amb decret de l’alcalde, Carles Motas, l’Ajuntament ha paralitzat una part de les obres del nou hotel Alàbriga. A més, ha precintat els materials d’obra i la maquinària per executar-les. Això després que a mitjan de maig els tècnics de l’àrea d’Urbanisme van detectar-hi irregularitats. Segons el decret, s’ha pogut constatar que es fan obres sense llicència en una finca veïna, que consisteixen en moviments de terres, aterrassaments, tala d’arbres i fonaments per a la construcció d’una tanca perimetral.

De fet, l’Ajuntament ja ha paralitzat les obres en altres ocasions, per haver doblat la capacitat de la piscina. Totes aquestes accions estan fora de l’àmbit del Pla de Millora Urbana tramitat per a la implantació d’aquest equipament hoteler. Segons consta en el decret, l’espai sobre el qual s’estaven executant les obres sense llicencia es troba parcialment en zona de domini públic maritimoterrestre, parcialment en zona de servitud de transit i de protecció de les previstes en la normativa de Costes. Per això també s’acorda suspensió provisional dels treballs i el precinte dels materials i maquinaria que s’utilitzen per tirar-los endavant.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

The Tyets inauguren la gira ‘Cafè pels més cafeteros’ amb un concert vibrant al Festival Strenes

The Tyets han iniciat aquest dissabte la gira del seu nou disc 'Cafè pels més cafeteros' a la sala La Mirona de Salt, dins del festival Strenes. El duet ha presentat una proposta renovada, apostant pels sons electrònics i una escenografia espectacular. El concert, amb totes les entrades exhaurides, s’ha avançat per compatibilitzar-lo amb la final de la Copa del Rei.

Altres notícies