16.5 C
Pals
Dilluns, 28 abril 2025
- Publicitat -

Palafrugell habilita un nou aparcament a Calella

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Palafrugell ha habilitat un nou aparcament a Calella de Palafrugell. Situat al final de l’avinguda del Mar, és gratuït i té capacitat per a uns 80 vehicles. Aquest nou aparcament es troba a 10 minuts a peu de la platja. L’objectiu és facilitar l’estacionament de les persones que van a la platja o a visitar Calella, a la vegada que es pacifica també el trànsit pels carrers vora mar d’aquest nucli costaner.

L’espai s’ubica paral·lel a l’avinguda i té accés pel carrer de la Gavina, al qual es pot arribar travessant l’aparcament de sorra que ja hi havia o des de la rotonda del final de l’avinguda. Des de la plaça del Dr. Trueta, es pot agafar l’avinguda Joan Pericot i girar el primer a la dreta, rambla del President Josep Tarradellas, i després també a la dreta pel carrer Còrsega fins arribar al carrer de la Gavina.

Aquesta actuació va amb línia amb l’estratègia de l’Ajuntament d’incrementar les zones d’aparcament tant al nucli de Palafrugell com als nuclis costaners. Aquest estiu també s’han obert dos aparcaments a Llafranc, un proper a la platja al carrer Ciceró i un altre a la zona del Far de Sant Sebastià, que sumen 200 places d’aparcament gratuïtes.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:19:00

El Grup Alomar amplia els seus centres a les comarques gironines amb els darrers avenços en innovació tecnològica

Per parlar de l'expansió del grup i dels seus serveis ens han visitat als estudis de Ràdio Capital la CEO del Grup Alomar, Laura Casanovas, i la responsable de màrqueting i comunicació del Grup Alomar, Laura Alomar. 

Altres notícies