11.5 C
Pals
Dimarts, 29 abril 2025
- Publicitat -

L’Ajuntament de Palamós consulta als ciutadans sobre una partida de 235.000 euros d’inversió

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El consistori palamosí ha posat en marxa un segon procés participatiu, batejat amb la denominació “Palamós amb veu i vot”.

En aquest cas, els palamosins es poden pronunciar sobre el destí de 235.000 euros del pressupost, tenint en compte les opcions previstes. Perquè els vilatans estiguin informats, l’Ajuntament ha editat 12.000 llibrets amb el resum del pressupost municipal i un tríptic sobre la participació ciutadana. Les propostes previstes són l’arranjament del passeig del Mar i diverses places, i la millora del mobiliari urbà, de parcs i de jardins. La participació es podrà fer en diversos punts del municipi, com ara l’Ajuntament, i també a través del web municipal.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El país es queda a les fosques

Aquest 28 d’abril de 2025, tota la península Ibèrica ha patit una apagada elèctrica sense precedents, afectant milions de persones. Al Baix Empordà, municipis com Palamós, Platja d’Aro i Palafrugell han activat protocols d’emergència per garantir serveis bàsics. A Catalunya, a les 21:00 s'havien recuperat el 41% del subministrament a la tarda. La causa principal sembla haver estatla desconnexió de la xarxa elèctrica europea, generant un desequilibri crític.​

Altres notícies