18 C
Pals
Dijous, 24 abril 2025
- Publicitat -

Leiva presentarà el seu nou disc el 28 de maig a Barcelona

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

El proper 28 de maig, Leiva actuarà al Poble Espanyol de Barcelona en un concert que forma part de la gira de presentació del seu nou disc “Cuando te muerdes el labio“.

L’edició del disc s’acompanya de l’anunci de les primeres dates del Tour “Cuando te muerdes el labio”, presentacions que garanteixen un sòlid, aclaparador i èpic espectacle de rock en directe, capitanejades per un Leiva que irradia magnetisme i demostra perquè està en un moment cim de la seva carrera, menjant-se l’escenari al costat de la Leiband, en un irrepetible exercici d’energia, comunió i complicitat amb el seu públic.

Any 1999. Un grup d’amics de barri s’uneixen per crear una banda de rock i l’anomenen Pereza. Uns anys després, l’àlbum Animales els converteix en un fenomen nacional i internacional. I un dels seus membres destaca a base de treball constant, brillantor compositiva i passió per la música: Leiva desprenia una màgia especial.
I va succeir el que era inevitable: la carrera en solitari de Leiva és una successió d’èxits que va començar amb l’àlbum Diciembre i va culminar en una gran explosió, Nuclear, un àlbum que va trencar tots els esquemes.

2021 ha estat un gran any per a Leiva: ha publicat singles com Solaris, Histéricos o Iceberg. I l’any acaba de la millor manera possible: amb la publicació del seu nou àlbum, Cuando te muerdes el labio.

El passat 10 de juliol, Leiva va volar pels aires el Festival Cruïlla amb un concert que ens va deixar hipnotitzats. El pròxim 28 de maig, el cantant torna a Barcelona per omplir el Poble Espanyol i compartir les cançons noves i els hits de sempre.

Les entrades pel concert es posaran a la venda a www.cruillabarcelona.com el proper 15 de desembre a les 12.00h.

Després de l’èxit del concert, s’ha anunciat una segona data pel 10 de juny.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Amado Sàbat: “Cada any fem un segell, i aquest l’hem volgut dedicar a Juli Garreta”

Sant Feliu de Guíxols ha acollit la presentació d’un segell commemoratiu dedicat al compositor Juli Garreta. La iniciativa s’emmarca dins els actes de celebració de l’Any Garreta i ha estat impulsada per l’associació filatèlica i de col·leccionisme del municipi. Segons ha explicat el president de l’entitat, Amado Sàbat, aquest és el primer dels actes previstos enguany.

Altres notícies