12.5 C
Pals
Dissabte, 22 febrer 2025
- Publicitat -

L’empresari Stanley Bouana és acomiadat multitudinàriament després de la seva mort

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ahir a la tarda es va acomiadar en el tanatori de Sant Feliu de Guíxols l’empresari Stanley Bouana, que va morir el passat dijous 2 d’agost a l’edat de 84 anys. Al tanatori hi van assistir moltes persones de diferents àmbits familiars, empresarials o institucionals. Bouana era propietari dels clubs Paladium i Caroll’s Discotheque a Platja d’Aro. FECASARM (Federació Catalana d’Associacions d’ACtivitats de Restauració i Musicals) li va donar l’any 2009 el premi Lluna Daurada per la seva trajectòria, i ara li està preparant un acte d’homenatge.

Durant la dècada dels 70 va portar a Platja d’Aro artistes com Liz Taylor, Ava Gardner, Miguel Bosé, Rafaella Carrá, Julio Iglesias, Johnny Hallyday o Manolo Escobar.

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Jordi Vayreda: “Els boscos que han patit sequera i les temperatures elevades fan que augmenti el risc d’incendi”

Les pluges de les últimes setmanes han ajudat a millorar el nivell dels embassaments, però la situació dels boscos continua sent preocupant. Després de més de tres anys amb precipitacions molt per sota de la mitjana, els experts alerten que els efectes de la sequera no es poden revertir en pocs mesos. "El 2024 ha estat un any més plujós, però els boscos necessiten molt més temps per recuperar-se", explica Jordi Vayreda, investigador del Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals (CREAF). Segons ell, "si aquest 2025 segueix plovent amb regularitat, potser començarem a veure una millora real en alguns ecosistemes".

Altres notícies