11.5 C
Pals
Dimarts, 29 abril 2025
- Publicitat -

Les Vives Verdes adquireix noves bicicletes adaptades

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Consorci de les Vies Verdes ha rebut una aportació de 5800 euros de l’Obra Social “La Caixa” per millorar l’accessibilitat d’aquestes vies. Aquests diners es destinaran a comprar tàndems amb reposacaps i reforç als reposapeus que cobreixin part de necessitats del ciclisme adaptat per a persones amb traumatismes cerebrals i hemiplegies, així com també aquelles que tinguin dispacitats visuals.

L’any passat, La Caixa també va col·laborar amb el Consorci de les Vies Verdes, cosa que va permetre comprar dues bicis adaptades. Són models que es pedalen amb les mans, destinades a persones amb problemes de mobilitat. El Consorci està treballant en un nou projecte per comprar noves bicis adaptades i millorar l’accessibilitat d’alguns trams abans que acabi l’any 2018.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El país es queda a les fosques

Aquest 28 d’abril de 2025, tota la península Ibèrica ha patit una apagada elèctrica sense precedents, afectant milions de persones. Al Baix Empordà, municipis com Palamós, Platja d’Aro i Palafrugell han activat protocols d’emergència per garantir serveis bàsics. A Catalunya, a les 21:00 s'havien recuperat el 41% del subministrament a la tarda. La causa principal sembla haver estatla desconnexió de la xarxa elèctrica europea, generant un desequilibri crític.​

Altres notícies