16.5 C
Pals
Dilluns, 28 abril 2025
- Publicitat -

L’escola Els Estanys de Platja d’Aro, a la final de la First Lego League amb paritat entre nens i nenes

Hem parlat amb ells al Supermatí de Ràdio Capital, i ens han explicat que els seus equips són paritaris, i que fins i tot hi ha més noies que nois

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
L'escola Els Estanys de Platja d'Aro, a la final de la First Lego League amb paritat entre nens i nenes
Loading
/

Dos equips de l’Escola Els Estanys de Plaja d’Aro participaran aquest cap de setmana a la final de la First Lego League que tindrà lloc a Logronyo. Són els equips anomenats Arobot Nano i Arobot Infinity.

Avui hem parlat amb ells al Supermatí de Ràdio Capital, i ens han explicat que els seus equips són paritaris, i que fins i tot hi ha més noies que nois.

Escolta l’entrevista sencera

L’equip Arobot Infinity va obtenir el primer premi en el joc de robot i el segon premi al guanyador en el torneig de la First Lego League de Vic. També l’equip Arobot Nano va participar en el torneig de Girona, on va ser el guanyador absolut del matí obtenint una plaça per la Gran Final First Lego League Hydo Dynamics.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:19:00

El Grup Alomar amplia els seus centres a les comarques gironines amb els darrers avenços en innovació tecnològica

Per parlar de l'expansió del grup i dels seus serveis ens han visitat als estudis de Ràdio Capital la CEO del Grup Alomar, Laura Casanovas, i la responsable de màrqueting i comunicació del Grup Alomar, Laura Alomar. 

Altres notícies