12 C
Pals
Dissabte, 26 abril 2025
- Publicitat -

L’Hospital de Palamós comença a assistir parts dins l’aigua per reduir el dolor de les gestants

Dues mares ja han escollit aquesta tècnica per tenir els seus fills en la darrera setmana

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Hospital de Palamós ha començat a assistir parts dins l’aigua des de la setmana passada. Una tècnica que s’ofereix a les gestants i amb la qual ja han nascut dues criatures al centre. La coordinadora de llevadores de l’hospital, Yolanda Casavella, explica que el part a l’aigua “millora l’atenció obstètrica perquè està demostrat que la immersió redueix la sensació de dolor”. Coincidint en un moment, ha afegit, en què la majoria de gestants opten per un part més natural amb una reducció de l’assistència medicalitzada. Segons fonts de l’hospital, la Unitat d’Infància i Dona ha volgut oferir el servei per “humanitzar el part”. Abans d’implantar-lo, s’han format amb la referent internacional en aquesta pràctica Barbara Harper.

- Publicitat -
- Publicitat -

1 COMENTARI

  1. Només falta trobar-hi bones professionals que t’ajudin en el part. I en aquest hospital és una loteria, parlo per experiència.

Comments are closed.

- Publicitat -spot_img

La Bisbal impulsa un pla d’inserció laboral en el marc de Treball als Barris

El programa, dins del projecte Treball als Barris, ofereix itineraris personalitzats, formació i tallers itinerants. L’objectiu és acompanyar les persones empadronades a la ciutat que busquen feina o volen millorar la seva situació professional.

Altres notícies