8.8 C
Pals
Dijous, 6 març 2025
- Publicitat -

L’Hospital de Palamós incorpora un nou videolaringoscop per intubar pacients de forma no invasiva

Aquest dispositiu facilita la inserció, redueix riscos per als pacients i permet atendre casos més complexos

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Hospital de Palamós disposa des del març de l’any passat d’un videolaringoscopi que facilita la intubació de pacients de forma no invasiva. Aquest equipament permet una inserció més fàcil amb mínima manipulació del pacient, té un camp de visualització més ampli i s’adapta millor a l’anatomia de cada persona.

El nou dispositiu també millora la seguretat durant la intubació, reduint el risc de fractures dentals i lesions a la boca o a les vies respiratòries. A més, incorpora l’opció de fibrolaringoscòpia, una tècnica que amplia les possibilitats d’atenció mèdica.

Es tracta d’un aparell portàtil que es fa servir en diferents àrees de l’hospital, com urgències, unitat de cures intensives i quiròfan. La seva tecnologia avançada permet atendre pacients amb vies respiratòries complicades, inclosos casos d’obesitat mòrbida, on la laringoscòpia tradicional resultava insuficient.

L’hospital ha invertit prop de 20.000 euros en aquesta adquisició, que permet assumir casos que abans s’havien de derivar a altres centres, optimitzant així l’atenció sanitària a la comarca.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Fila Indie 4×18 – 5 març 2025

TRACKLIST JAKE BUGG – TWO FINGERS JIMMY EAT WORLD – THE MIDDLE FALL OUT BOY – THIS AIN’T A SCENE, IT’S AN...

Altres notícies