18.2 C
Pals
Diumenge, 27 abril 2025
- Publicitat -

L’IPEP organitza demà una sessió formativa per a treballadors i empreses

Anirà a càrrec de Marià Júdez, i es farà a través de Zoom

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Institut de Promoció Econòmica de Palafrugell organitza demà una sessió formativa per a treballadors i empreses que tinguin dubtes sobre els ajuts o com gestionar els seus negocis en temps de coronavirus. Es farà de 18:30 a 19:30h, a càrrec de Marià Júdez.

Per poder participar-hi, cal saber que es farà a través de Zoom, una plataforma per fer videoconferències. Cal, també, inscriure-s’hi prèviament a través d’un enllaç.

Des de l’IPEP, també manifesten que, si queden dubtes per resoldre i la resposta és positiva, és possible que facin alguna sessió formativa més al respecte per resoldre inquietuds de l’àmbit laboral.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Junts reacciona a les declaracions d’un regidor del govern de Sant Feliu sobre la seva feina a l’Ajuntament

Les queixes de l’oposició arriben a través de Junts per Catalunya, Guíxols des del Carrer i MEScat.

Altres notícies