18.4 C
Pals
Diumenge, 27 abril 2025
- Publicitat -

Llevantada amb temporal marítim dur

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’episodi de llevant que ens afectarà avui (sobretot a la tarda) i demà ho fa amb temporal marítim dur, onades d’entre 4 i 6 metres d’altura, vent de llevant moderat amb ratxes fortes sobretot a la costa i pluja.

El dia serà gris amb nuvolositat abundant i precipitació en qualsevol tram horari del dia. La majoria de models meteorològics indiquen però que el màxim, tant d’intensitat com de quantitat de pluja, arribarà al Baix Empordà al final del dia i durant la matinada de dimecres a dijous. De forma local es podran acumular quantitats de fins a 100 l/m2 al llarg de l’episodi en punts més propers a la Selva o Gironès. 

 Demà especialment al començament  del dia la pluja pot ser encara força extensa al Baix Empordà, amb tendència a una millora al llarg de les hores, deixarà de ploure de cares a la tarda i pèrdua d’intensitat del vent. El temporal marítim de mar brava però encara continuarà. 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:19:00

El Grup Alomar amplia els seus centres a les comarques gironines amb els darrers avenços en innovació tecnològica

Per parlar de l'expansió del grup i dels seus serveis ens han visitat als estudis de Ràdio Capital la CEO del Grup Alomar, Laura Casanovas, i la responsable de màrqueting i comunicació del Grup Alomar, Laura Alomar. 

Altres notícies