16.8 C
Pals
Dissabte, 26 abril 2025
- Publicitat -

Llibres per llegir: On és l’estel·la?

Ràdio Capital
Ràdio Capitalhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Llibres per llegir: On és l'estel·la?
Loading
/

Estel·la per aquí, Estel·la per allà… Aquesta noia no se n’ha perdut ni una! Un testimoni privilegiat de les jornades multitudinàries dels últims temps entorn del dret d’autodeterminació. Les grans manifestacions de la Diada, l’escorcoll d’impremtes, el 20-S, l’1 d’octubre, un dia al Piolín i la manifestació de Brussel·les són algunes de les escapades que ha fet l’Estel·la durant els darrers mesos.

El procés català va avançar durant anys marcat per un factor que el diferenciava d’altres moviments populars i explicava força coses de la cultura catalana: el sentit de l’humor. Entre el 2017 i el 2018 han estat encausats (a més de polítics) humoristes, pallassos, revistes satíriques, músics i tuitaires, i les ganes de fer broma (també les de riure’ns de nosaltres mateixos) s’han anat diluint o amargant. Però ja n’hi ha prou: la sàtira és un bé comú i cal fugir de l’eixutesa com qui fuig de la fam.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Fundació Jordi Comas Matamala celebra 10 anys amb el lliurament dels Premis T de Turisme

La Fundació Jordi Comas Matamala ha celebrat el seu desè aniversari a Platja d’Aro amb el lliurament dels VIII Premis T de Turisme. Durant l'acte, els directors de la Fundació van fer un balanç de la dècada i van presentar les activitats previstes. També es va reconèixer la trajectòria de figures destacades del sector turístic de la Costa Brava.

Altres notícies