La jornada Speed Dating de Calonge i Sant Antoni ofereix aquest dijous prop de 250 vacants laborals. L’activitat, que arriba a la vuitena edició, es consolida com un punt de trobada entre empreses que busquen personal i persones que volen incorporar-se al mercat laboral o millorar la seva situació actual.
Enguany hi participen 42 empreses, que tenen previst fer gairebé 600 entrevistes de feina als candidats que s’han inscrit prèviament. Aquestes entrevistes són breus, d’uns deu minuts, i permeten establir un primer contacte àgil entre les dues parts.
Les persones que volen accedir a una feina poden presentar-se a més d’una oferta si compleixen els requisits establerts per les empreses. D’aquesta manera, s’incrementen les possibilitats de ser seleccionats per a futurs processos de contractació.
La jornada Speed Dating es va iniciar l’any 2018 i està impulsada per l’Oficina ACTIVA de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni, amb el suport del Consell Comarcal del Baix Empordà i la Cambra de Comerç de Palamós. Les ofertes inclouen diversos sectors professionals com administració, finances, oficis, serveis, hoteleria i restauració.