13 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

Mª Lluïsa Farràs liderarà la llista de Compromís per Pals

El 2015, es van quedar a poc més de 10 regidors de quedar en primera posició

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Compromís per Pals, l’actual primer grup de l’oposició de Pals, es reedita a les eleccions del 26 de maig i tornarà a lluitar per l’alcaldia, com ja va fer el 2015. En aquest cas, la cap de llista serà la portaveu del grup, Maria Lluïsa Farràs. Els altres dos regidors, Narcís Subirana i Josep Maria Pujol ocuparan el segon i tercer lloc respectivament.

El 2015, es van quedar a poc més de 10 vots de quedar en primera posició. Finalment, els vencedors van ser Junts per Pals-ERC i, en un pacte amb CiU, Sílvia Monar va ser alcaldessa. Compromís es veu amb “possibilitats reals d’arribar a l’Alcaldia“.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies