8.7 C
Pals
Divendres, 18 abril 2025
- Publicitat -

Madness, cap de cartell del Vida Festival

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Madness, cap de cartell del Vida Festival

El Vida segueix sumant artistes al cartell de la seva sisena edició amb la incorporació de Madness com a nou cap de cartell. La reconeguda formació britànica s’afegeix als ja confirmats Beirut, Hot Chip, The Charlatans, Sharon Van Etten, Superchunk, El Mató a un Policia Motorizado, Didirri, Joan Colomo, Stella Donnelly i CARLA. El VIDA 2019 se celebrarà del 4 al 6 de juliol a la Masia d’en Cabanyes (Vilanova i la Geltrú).

Madness va ser una de les bandes protagonistes del renaixement del ska entre la dècada dels 70 i els 80 amb la confecció de cançons tan mítiques com “Our House” o “One Step Beyond”. Però la formació originària de Camden Town no va voler quedar-se tan sols en aquest gènere sinó que va anar incorporant elements del Motown, soul i pop britànic al seu so. La banda liderada per Chris Foreman visitarà la sisena edició del VIDA amb Can’t Touch Us Now (Universal Music, 2016) com el seu darrer àlbum d’estudi.

L’entrada Madness, cap de cartell del Vida Festival ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Lorde avança el seu nou disc amb ‘What Was That’

Lorde està de retorn i fa pocs dies va inaugurar un compte a Tiktok on va mostrar uns fragments d’una nova cançó que sembla que formarà part del seu esperat quart disc. Ara l’artista ha anat fins a Instagram per fer saber que aquest nou senzill es diu ‘What Was That’ i que arribarà molt

Altres notícies