6.7 C
Pals
Divendres, 14 març 2025
- Publicitat -

Manel Canadell: “Amb la Botiga al Carrer volem implicar tot el sector empresarial del municipi”

Supermatí - entrevistes
Supermatí - entrevistes
Manel Canadell: "Amb la Botiga al Carrer volem implicar tot el sector empresarial del municipi"
Loading
/

La Botiga al Carrer & Vermut de Platja d’Aro, que aquest any arriba als 25 anys, es farà finalment el 15 i 16 de març després d’haver-se ajornat pel mal temps. Aquest esdeveniment, que tradicionalment ha estat centrat en els descomptes en moda i complements, presenta una novetat destacada: la incorporació del sector de la restauració i l’hoteleria, que oferiran promocions especials per celebrar aquest aniversari. N’hem parlat durant el Supermatí amb el president de l’Associació d’Empresaris de Castell d’Aro, Platja d’Aro i s’Agaró, Manel Canadell.

Els restaurants del municipi han preparat menús complets a 25 euros, mentre que diversos establiments hotelers han llançat ofertes d’allotjament amb tarifes reduïdes per incentivar les reserves. L’objectiu és convertir aquesta edició en una experiència més àmplia, que vagi més enllà del comerç i impliqui tot el sector turístic local.

A nivell comercial, la fira continuarà oferint grans descomptes en roba i complements, aprofitant el final de la temporada d’hivern per donar pas a les novetats de primavera i estiu. Es tracta d’una iniciativa que es fa dues vegades a l’any i que permet als establiments liquidar estocs alhora que atrau visitants al municipi.

Per complementar les promocions, durant el cap de setmana hi haurà ambientació musical amb discjòqueis situats en diversos punts del municipi per crear un ambient festiu i animar els compradors i visitants. Aquesta iniciativa s’afegeix a altres accions recents, com el ‘Platja d’Aro in Love’ o el Carnaval, que han ajudat a dinamitzar el comerç i a potenciar el municipi com a destinació de compres i oci fora de la temporada d’estiu.

L’Associació d’Empresaris de Castell d’Aro, Platja d’Aro i s’Agaró, organitzadora de l’esdeveniment, valora positivament la resposta del públic a aquestes iniciatives i ja treballa en noves accions per continuar atraient turisme fora de la temporada alta. Una de les pròximes campanyes serà Ja ets aquí, que durant dos mesos oferirà sortejos i promocions a través d’Instagram i dels establiments adherits.

Amb la mirada posada en Setmana Santa i la temporada d’estiu, els comerciants esperen que aquesta edició de la Botiga al Carrer sigui un èxit i contribueixi a reforçar Platja d’Aro com a un referent comercial i turístic a la Costa Brava.

Temps de lectura: 2 minuts

Més àudios