8.8 C
Pals
Dijous, 6 març 2025
- Publicitat -

Manu Guix arriba amb Després de tot

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després de més de cinc anys de silenci discogràfic, Manu Guix presenta “Després de tot”. Un recull de tretze cançons vitals, optimistes, que es mouen entre el pop i el soul d’autor. Es tracta d’una producció a quatre mans entre Roger Rodés i el propi Manu Guix, realitzada a l´estudi Medusa de Barcelona, i masteritzada a Sterling Sound de Nova York a càrrec de Ryan Smith (Adele, Coldplay i Beyoncé entre d’altres).

“El got mig ple” és la carta de presentació d’un disc que per damunt de tot, reivindica la importància de ser un mateix i de ser fidel a allò que sents. És una cançó alegre, optimista, que ens recorda que no hi ha problema que no tingui una solució.

El disc s’espera pel 20 d’octubre.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Fila Indie 4×18 – 5 març 2025

TRACKLIST JAKE BUGG – TWO FINGERS JIMMY EAT WORLD – THE MIDDLE FALL OUT BOY – THIS AIN’T A SCENE, IT’S AN...

Altres notícies