La marca “Gamba de Palamós”, impulsada per l’Ajuntament i la Confraria de Pescadors del municipi, participa aquests dies al Fòrum Gastronòmic de Barcelona amb la voluntat de promocionar la gamba de Palamós al públic i a les empreses del país que visiten el Fòrum.
L’estand de l’Àrea municipal de Promoció Econòmica i Turisme i la Confraria de Pescadors de Palamós ofereix tot tipus d’informació del producte a tots els visitants. Durant la jornada d’avui dimarts 19 de novembre el regidor de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Palamós, Emili Colls, i el patró major de la Confraria de Pescadors del municipi, Antoni Albalat, han visitat el Fòrum i, concretament, l’estand de la “Gamba de Palamós” amb l’objectiu de col·laborar en la difusió de la marca.
Durant el dia, s’ha desenvolupat un show cooking amb la gamba de Palamós com a protagonista. En aquesta activitat hi ha participat patró major de la confraria qui ha explicat la marca de garantia mentre un xef d’estrella Michelin cuinava un plat.
Però aquest no és l’únic estand amb empremta palamosina, ja que actualment hi ha un centenar d’establiments certificats, entre barques d’arrossegament del port palamosí, peixaters, distribuïdors, empreses de transformació, així com restaurants de la vila. També cal destacar la presència de restaurants d’altres municipis, entre els quals destaquen el Celler de Can Roca, de Girona; el Casamar de Llafranc, Can Jubany a Calldetenes, el Bo.TiC de Corçà, o bé el restaurant Eth Bistró de Vielha.