10.5 C
Pals
Dimarts, 4 març 2025
- Publicitat -

Matí i nit frescos amb ambient assolellat i suau al migdia

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Superat ja l’equador de la setmana la previsió del temps segueix sense canvis dominada pel bon temps, l’estabilitat atmosfèrica i les altes pressions. Així doncs tindrem un ambient assolellat i amb força amplitud tèrmica. Com que el vent ja s’ha encalmat la temperatura mínima serà més baixa cap als 2ºC a l’interior de la comarca i la màxima fregarà els 18ºC. 

A partir del migdia i tarda a la costa hi haurà vent fluix de marinada, amb una situació marítima molt més encalmada respecte dies anteriors. 

Els models confirmen que la setmana acabarà sense canvis importants i amb bon temps. 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El nou disc de The Tyets es dirà “Cafè pels més cafeteros”

“Cafè pels més cafeteros”, aquest és el nom que The Tyets ha triat per al seu nou àlbum. El duet de Mataró, que tancava gira el passat mes de novembre amb dos “sold outs” al Sant Jordi Club de Barcelona, presenta aquest 2025 el seu tercer disc. Tot plegat, després de la publicació l’any 2023

Altres notícies