10.5 C
Pals
Dimarts, 4 març 2025
- Publicitat -

Mazoni, Festucs, Despit o Clara Peya nominats als Premis Enderrock

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Premis Enderrock han donat a conèixer els nominats en les diferents categories i fins el 23 de gener estaran obertes les votacions de la primera ronda de grups i artistes.

Entre els nominats trobem un bon grapat de bandes i noms del Baix Empordà com el bisbalenc Mazoni amb el seu disc “Desig Imbècil”, els Despit amb “Respostes”, Festucs amb “Nit al Paradís” i Fetus amb “Terra cuita”, tots ells nominats a la categoria de pop rock.

Els Port Bo i Els Cremats també figuren entre els grups a la categoria de disc de folk mentre que a millor disc de clàssica trobem la col·laboradora de Ràdio Capital Clara Peya gràcies al disc “AA (Antologia de l’A-mort)”.

El veredicte de la crítica ja es va presentar fa unes setmanes i el millor disc del 2019 és el de Manel, mentre que Oques Grasses s’enduen el de la crítica a millor artista o grup de l’any.

Per votar entre tots els nominats només cal registrar-se al web de Enderrock.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El nou disc de The Tyets es dirà “Cafè pels més cafeteros”

“Cafè pels més cafeteros”, aquest és el nom que The Tyets ha triat per al seu nou àlbum. El duet de Mataró, que tancava gira el passat mes de novembre amb dos “sold outs” al Sant Jordi Club de Barcelona, presenta aquest 2025 el seu tercer disc. Tot plegat, després de la publicació l’any 2023

Altres notícies