El festival Vívid dedicat al món vitivinícola ha tancat la seva quarta edició amb 1.635 assistents i un 83% d’ocupació a les diferents activitats organitzades durant el mes d’abril. Una trentena de les propostes programades van exhaurir les entrades a la venda. La ‘Mostra de Vins’ de Roses, els tastos en espais singulars, la primera ‘Gran Marxa Popular entre vinyes’ i ‘l’InstaVívid’ són algunes de les propostes que han tingut més èxit. Segons l’enquesta realitzada al públic assistent, a més, dos de cada tres participants han fet un àpat a la zona, mentre que un de cada tres ha pernoctat a la Costa Brava. Pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona, promotor del certamen, l’evolució del festival Vívid continua a l’alça i és un èxit. Durant tot el mes d’abril, el Vívid ha ofert experiències a la Ruta del Vi DO Empordà, ha programat 46 activitats i propostes enoturístiques. Aquesta ha estat la quarta edició del certamen.