7.4 C
Pals
Dimecres, 5 febrer 2025
- Publicitat -

Michael Matthews guanya la segona etapa de La Volta a Sant Feliu

De Gent continua primer a la general i Valverde, segon. Froome ha patit una caiguda i ha quedat allunyat del primer grup

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’australià Michael Matthews, de l’equip Sunweb, ha estat el vencedor de la segona etapa de La Volta, que ha portat als corredors pel Baix Empordà. Alejandro Valverdre, de l’equip Movistar, ha estat el segon a arribar, amb el mateix temps que Matthews. A la general, De Gent, de Lotto Soudal continua en primer lloc, seguit de Valverde i de Matthews.

La gran sorpresa ha estat Chris Froome. El britànic ha patit una caiguda a 40 kilòmetres per la meta i ha quedat molt despenjat del grup principal. Ha arribat a la meta 14 minuts més tard que els primers.

La Volta no s’atura i demà torna a Sant Feliu de Guíxols i al Baix Empordà, aquest cop com a inici d’etapa. La sortida neutralitzada serà a les 11,50 des del Guíxols Arena i està previst que a les 12 es faci la sortida llançada, des del límit de Sant Feliu amb S’Agaró. La cursa seguirà fins a Calonge, on agafaran la carretera de la ganga fins a la Bisbal. Serà la primera etapa de muntanya de La Volta, que finalitzarà a Vallter 2.000.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Roba Estesa anuncien el seu comiat

Roba Estesa han emès un comunicat a les seves xarxes socials anunciant el seu final després de més de 10 anys de trajectòria. Fa tot just un any publicaven el disc “De lo bo, lo millor”. El grup explica que: “Durant més de deu anys hem estès la roba perquè tothom la veiés, perquè tothom

Altres notícies