12 C
Pals
Dilluns, 10 març 2025
- Publicitat -

Mor el cantant Chris Cornell

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El cantant de Soundgarden, Chris Cornell ha mort als 52 anys per causes desconegudes. Segons el seu representant, Brian Bumbery, l’artista va morir a Detroit durant la nit, on estava de gira amb Soundgarden.

Ha estat una mort sobtada i inesperada, fet que ha provocat un fort cop tant a la família com als seus amics. En el comunicat que han emès, expliquen que s’investigaran les causes de la defunció.

Cornell va ser un dels referents de la música rock, liderant el projecte Soundgarden, Audioslave o també el súpergrup Temple Of The Dog.

En solitari havia editat 5 discs, l’últim d’ells, Higher Truth, fa 2 anys. Actualment estava immers amb una gira amb Soundgarden i demà tenia previst tocar a Columbus.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Per les dones cada dia, tots els dies!

El passat dia 8 de març es va celebrar “el Dia de la dona”, dia que es commemora des...

Altres notícies