9.2 C
Pals
Dimarts, 4 març 2025
- Publicitat -

Mor un submarinista francès a una cova de les illes Medes

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Grup d’Especialistes en Activitats Subaquàtiques de la Guàrdia Civil ha rescatat aquest dijous a la tarda el cos d’un submarinista francès que va morir mentre feia immersió amb dos companys més a la cova de la Vaca de les illes Medes. La víctima, de 67 anys, va tenir problemes a l’hora de gestionar l’aire del seu equip de busseig i va acabar morint sense que tingués temps d’arribar a la superfície.

Els seus companys van donar el senyal d’alerta a dos quarts de sis de la tarda i els submarinistes del GEAS van anar al lloc de l’accident. Van aconseguir pujar a la superfície el cos de la víctima i posteriorment, amb la barca, el van traslladar fins al port de l’Estartit, on el forense va fer l’aixecament del cadàver.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El nou disc de The Tyets es dirà “Cafè pels més cafeteros”

“Cafè pels més cafeteros”, aquest és el nom que The Tyets ha triat per al seu nou àlbum. El duet de Mataró, que tancava gira el passat mes de novembre amb dos “sold outs” al Sant Jordi Club de Barcelona, presenta aquest 2025 el seu tercer disc. Tot plegat, després de la publicació l’any 2023

Altres notícies